Wtorek przed Polską

Wszystko nabiera tempa. walizka prawie spakowana…

Jeszcze jakieś drobiazgi. Wyjazd w środę czyli jutro wieczorem. Rozmawiałam z przewoźnikiem, bo popołudniu byliśmy na piazza Roma a to taka giełda informacji ascolańskich. Było kilka  Polek i mówiły, że do Polski jeździ się przez Niemcy i dlatego tak drogo, bo jazda trwa dwa dni. Włos mi się zjeżył i zaraz zadzwoniłam do ARKA Trans  po informację. Na szczęście, to nieprawda i jedziemy normalnie przez Austrię.

Za to powiedział mi nieciekawą wiadomość, że Węgry chcą zamknąć granice. Mam nadzieje, że wrócę bez problemu.

Co ma być to będzie.

Dziś zadzwoniłam do mojej fryzjerki i jestem zamówiona na piątek na 13.30.

Obie się ucieszyłyśmy z naszej rozmowy.

Przewoźnik powiedział mi jeszcze, że wyjeżdżamy wcześniej, bo ma w sobotę ślub w rodzinie i chce wcześniej wrócić. A mnie to pasuje jak najbardziej.

Porozmawiałam z kilkoma bliskimi mojemu sercu osobami o ewentualnym spotkaniu. Tak, że nie tylko urzędowo, ale i towarzysko będę dość zajęta.

A jednak od polityki nie ucieknę.

Screenshot_2

A, że dziś dzień przedwyjazdowy i zaczyna mnie dopadać ” gorączka podróżna” i nie dlatego, że podróż jest dla mnie czymś stresującym, ale dlatego, ze nie wiem, co w kraju zastanę. A informacje mam sprzeczne. W sprawach urzędowych.

Z racji tego dziś Galeria Memów w wersji mini.

A motto Anny Dymnej, dla której najlepsze życzenia bioręScreenshot_8 jak swoje.

Ale jutro spotkamy się normalnie. 🙂

14 myśli na temat “Wtorek przed Polską

1. Luciu moja babcia mówiła przed podróżą że ma „raize fiber „,to znaczy nerwówke….Siadała wtedy na zydelku… brała kieliszek wiśniówki….i mówiła „no to tera możemy jechać „Spokoju życzę 😄

Polubione przez 1 osoba

1. V. przeżywa, bo kto o niego zadba, kto ugotuje, wypierze i wyprasuje, nie mówiąc o wspólnie spędzanym czasie. To chyba dobrze zadziała, bardziej doceni Twoją obecność. Całusy Luciu !

2. Rozumiem Twoją nerwówkę, bo i nie wiadomo jak podróż z racji wirusa i co zastaniesz w domu. Kochana życzę Ci, żeby wszystko poukładało się po Twojej myśli. Bardzo podoba mi się Twoja dbałość o siebie , już masz zamówioną wizytę u zaprzyjaźnionej fryzjerki. To na pewno poprawi Ci nastrój. Jestem myślami z Tobą a sama przygotowuję mieszkanie na przyjęcie gości 🙂

3. „Jeśli ktoś chce być Polakiem …” – ten pan jest wykorzystywany przez swoje otoczenie, od dawna powinien być leczony, najlepiej w jakimś ładnym, zielonym miejscu, w ciszy i spokoju. Niestety w Polsce podejście do osób po załamaniach psychicznych jest jakie jest.

Polubione przez 1 osoba

4. Spokojnie Kochana ! Podróż dobrze Ci zrobi . Zawsze to jakaś odmiana nawet jeśli wiąże się z załatwianiem różnych trudnych spraw. A tak poza tym… do dzielenia się przyzwyczailiśmy , wiemy, że to robi , gorzej, że on w tej samej wypowiedzi zakwestionował postęp . Tu się muszę zgodzić ze Śmiechną ; powinien być leczony

5. Moja walizka też spakowana,my wyjeżdżamy w środę w nocy.Dla nas to dobra pora bo wnuki nie marudzą i śpią.Luciu szczęśliwie i bezpiecznie dojedz do domu.Powodzenia w załatwieniu spraw rodzinnych dobrego pobytu w PL.