Dzień Bloga Otwartego

Bardzo ciekawy temat podpowiedziała Krysna. Czym chcieliśmy być wierząc w istnienie reinkarnacji.

Pozwoliłam sobie przytoczyć definicję reinkarnacji.

Reinkarnacja (również: metempsychozatransmigracja; łac. re+in+caro, carnis „ponowne wcielenie”) – pogląd, według którego dusza (bądź świadomość) po śmierci ciała może wcielić się w nowy byt fizyczny. Np. dusza jednego człowieka może przejść w ciało nowo narodzonego dziecka lub zwierzęcia czy nawet według niektórych poglądów rośliny[1].

Zobrazowanie kolejnych inkarnacji

Samo słowo reinkarnacja jest zestawieniem dwóch członów: inkarnacja (wcielenie) i przedrostka re- (oznaczającego powtórzenie czegoś). Dosłownie więc reinkarnacja oznacza powtórne wcielenie.”

Ja sama tak naprawdę nie wiem. Z natury jestem niedowiarkiem i specjalnie nigdy się w ten temat nie zagłębiałam. Ale pamiętam pewną rozmowę z moją mamą. Powiedziałam:

-Wiesz Mami ( bo tak mówiłam do swojej mamy) ja chyba w poprzednim życiu byłam kotem. Stąd ta moja miłość do kotów i łatwość nawiązywania z nimi kontaktu

A teraz odwrotność. Już chyba nie chciałabym być kotem. I tak naprawdę nie wiem kim chciałabym być. Może jak już napisała Kasia sobą, ale z obecnym doświadczeniem?

Ale chyba nie. Bo i czasy byłyby inne więc na co mi obecne doświadczenie. Może jednak spełniłabym swoje marzenie o graniu w teatrze i chciałabym zostać aktorką. W każdym razie a może rzeczywiście powinnam zostać lekarką jak uważała moja mama twierdząc, że mam predyspozycje. Nie wiem.

A, co i tym napiszecie Wy.