W nagrodę ” Il Volo”

Ta nagroda w postaci mojego ukochanego zespołu, to koncert jaki zafundował mi kanał 5 tv. I ja o tym nie wiedziałam, bo jak wiadomo nie śledzę telewizji, chociaż teraz jak wrócił V. to coś tam do mnie dociera .

A popołudnie było dość intensywne. Najpierw wspólny obiad z G. Potem trzeba było ogarnąć terapię zleconą przez onkolog, która ustawiła szpitalne leki i zleciła serię 7 podwójnych kroplówek w domu, a następnie też w domu kolejną analizę krwi i moczu. Czyli trzeba było wziąć zlecenie na tę usługę u ZA i pobrać kroplówki w aptece. Samo zamówienie w ADI czyli medycznych usług domowych ogarnęła G. Mają przychodzić od dziś przez wszystkie dni do środy włącznie, kiedy to pobiorą krew do analizy. Mają być rano. Co to znaczy rano? Jest prawie jedenasta i nikogo jeszcze nie było. V. wstał i czeka. Plus taki, że nie leży w łóżku. Ale nerwowy. Ja zresztą też. Wczoraj dostał jeszcze kroplówkę z potasu i ma kolejną kontrolną wizytę 11 czerwca.

A ja mam dylemat czy jechać do Rzymu 9 czerwca na wybory do europarlamentu. W Italii są one 8 i 9 czerwca. Czyi V. może głosować w sobotę. Trochę się boję zmęczenia wyjazdem, ale kto wie czy się jednak nie wybiorę, bo im więcej głosów tym mniejsza szansa na tych z partii słusznie przegranej. No i kwestia opieki nad V. w niedzielę. Zobaczymy. Na razie spróbuję się zarejestrować internetowo jak w poprzednich wyborach.

A wczoraj przesiedziałam większość koncertu ” Il Volo” zasłuchana zresztą w kuchni, bo w sypialni V.ogladal inny program. Warto było.

Po pierwsze to był koncert z „Areny” w Weronie, co samo stanowi gwarancję i rangę koncertu. Koncert miał nazwę” Il Volo – tutti per uno”.

i nie mogłam się oprzeć zarejestrowania migawek koncertowych z telewizora.

A, że w Italii Dzień Matki obchodzony jest w drugą niedzielę mają, to w koncercie znalazła się najsłynniejsza włoska piosenka dla mamy znana w całym świecie, a śpiewana dawno dawno temu przez Robertino.

A tak śpiewał jeden z tenorów ” Il Volo”.

Dodatkowo jeszcze inne migawki klimatu i pokazujące ich wszechstronność.

To pierwsza część migawek. Jutro dokończę.

Wróciłam z piekarni i sklepu i wciąż czekamy na ADI. V. się położył.

A teraz Kącik LM

Do jutra.