Opowieści LUCI MODNEJ

Lucia Modna pomyślała, że ponieważ jest jak jest, to trzeba myśli skierować na coś przyjemnego.

W schowku znalazły się już nowe kolekcje z różnych sklepów a więc pooglądajmy je sobie w sobotnie popołudnie. Bo to i wyjść nie ma gdzie a nawet się nie powinno. Tym razem pooglądamy sobie przeróżne butiki.

W butiku  1

Kolejny garnitur damski w tak zwany ” tenis”. Klasyka i klasyczne zestawienie z czerwoną bluzka i kapeluszem. Druga propozycja dla odważnych. Też komplet ze spodniami ale w kwiaty.  Nie zachwyca mnie, ale mamy przecież gusta różne.  Ja jestem od pokazywania a nie od narzucania komu co.

Butik 2

CIMG1090

Trzy propozycje i sukienka na ciepły wiosenny dzień. Na sportowo i młodzieżowo z wielkim błyszczącym sercem.

jako przerywnik włoskie chłopaki czyli ” ragazzi”CIMG1094Butik numer 3

Tu odblaskowy róż w postaci żakiecika ale stonowany przez czerń.

Ogromna torba z frędzlami, które mnie już zdecydowanie obrzydły. CIMG1099Butik 4

W nim tylko ten płaszczyk  zasłużyłCIMG1100 na moją uwagę. Raczej wdzianko niż płaszczyk z krótkimi rękawami. Pod nim kurteczka z gatunku cieplejszych z kapturem. Można i tak.

Butik 5

Propozycje młodzieżowe ewentualnie dla młodszych pań z dobrą figurą. Pudrowy blady róż i krótko.

Natomiast  ta sukienka bardzo ładna .CIMG1110Dużo jest sportowych rzeczy więc nie od rzeczy 😀 będzie pokazanie kolorowych butów PUMA

Jedna para komponuje się z różnymi kolorowymi ciuchami.

Na zakończenie kurtka z koronkowym dołem. Musicie uwierzyć na słowo. Taki odblask był, że nie dałam rady zrobić lepszego zdjęcia. A chciałam ją pokazać, bo moim zdaniem ciekawa. I obowiązkowy ” motacz” na szyi. CIMG1119Kiedy znowu wybiorę się na dłuższy spacer, do schowka trafią kolejne aranżacje.

Dziękuje za chwile ze mną spędzone w typowo damskim klimacie.

I do zobaczenia.