Obiecałam

Obiecałam pokazać tę moją próbną pisankę, to pokazuję. Mimo soli jajko trochę pękło, ale właśnie ta koszulka trzyma i niewiele widać. To jakby co. Bo tę pisankę trzeba zjeść, bo za długo do Świąt.

Wczoraj popołudniu moim zdaniem V, za dużo chodził i znów dzisiaj nie czuje się dobrze, Biegunka ustała, ale boli go żołądek. Położył się. Zobaczymy jak będzie popołudniu. Wczoraj kupiłam na jego życzenie te ” fermenti lattici” . Jedna saszetka dziennie. Oczywiście za drogie, bo aż 14 euro.

Nie komentuję. Najważniejsze, żeby spełniły swoje zadanie. Dobrze, że jego kuzyn wczoraj mówił, że powinien je wziąć, bo mnie i G. to nie słuchał. Wyniki badania krwi ma bardzo dobre jak wiemy od pani onkolog. I bądź tu mądry. Zawsze jakaś pociecha.

Kącik LM w wersji mini

Za to kolorowe talerze są.

Do jutra.

13 myśli na temat “Obiecałam

  1. Lucia, przeciez te „fermenti lattici” to jak sie domyslam sa te dobre bakterie na jelita.

    Jakby V zjadl surowke z kapusty kiszonej to by mu wystarczylo. Ja raz na tydzien daje S taka surowke i sie dobrze po niej czuje. Wiem jednak ze V nie ruszy kapusty ani innej kiszonki, ktora samemu mozna przyrzadzic z warzyw. Podziwiam Cie za te pisanki , ja juz od lat sie nie zajmuje pisankami. Najlepiej to po grecku bo musza byc cale czerwone.

    Chociaz jedna dobra wiadomosc (wyniki z pobrania krwi).

    Usciski

    Aga T

    Polubienie

  2. No właśnie, takie coś mi się z tymi naklejkami zrobiło, tyle . że odłaziło bardziej niż u Ciebie. Zdecydowanie jednak wolę tradycyjne barwniki. Próbowałaś może podsunąć V do jedzenia jakieś jogurty . To zwykle dobrze robi przy lekach . Buziaki!

    Polubione przez 1 osoba

  3. Te owijki na jajka są be.

    Maluję już mało, farbuję farbkami a potem farbami w słoiczkach. 

    Ale w tym roku nie mam weny , będą z cebuli i …Cepelii 🙂 . Mam gdzieś tam pochowane wydmuszki skrobane od nich ..

    Polubione przez 1 osoba

  4. A kiedyś to godzinami malowało (czy skrobało) jajka, teraz wystarczy naklejka;-)

    No.. Ale kiedyś ludzie mieli stanowczo więcej czasu.

    Jak więc uwierzyć, że czas jest najbardziej względnym zjawiskiem we Wszechświecie. Tak mówi przynajmniej współczesna fizyka;-)

    Uściski.

    Polubione przez 1 osoba

    1. Na temat czasu, to ja mogę sporo powiedzieć. Teoretycznie mam go dużo, a w praktyce brakuje mi go. I tylko dzięki organizacji i systematyczności wyrabiam zwłaszcza w Internecie. Uściski.

      Polubienie

  5. A ja się zachwycam truskawkową papugą, wygląda bardzo apetycznie!

    Lucia, dieta przy leczeniu to podstawa. Bardzo przykre, że V. bojkotuje Twoją troskę, ale i zalecenia lekarzy. Miejmy nadzieję, że zmądrzeje.

    Polubione przez 1 osoba

Dodaj komentarz