Kropelki na nerwy

Kropelki nazywają się ” Sedanerv”

Krople na bazie wodno-alkoholowych ekstraktów: nadziemnych części kwiatu escholzia, liści melisy, liści passiflory i kwiatów lawendy mają synergistyczne relaksujące działanie poszczególnych składników. Nie zawierają glutenu. Składniki 150 kropli (równe 3 ml) Escolzia kwitnące części nadziemne ekstr. alkohol wodno-alkoholowy* 1,2 ml Ekstrakt wodno-alkoholowy z liści melisy* 0,75 ml Ekstrakt wodno-alkoholowy z liści passiflory* 0,75 ml Ekstrakt wodno-alkoholowy z kwiatów lawendy* 0,30 ml.

Rano, popołudniu i wieczorem zalecają brać po 50 kropel. Zapach kropli nawet w wodzie jest wyjątkowo nieprzyjemny. Od wczoraj biorę i zobaczymy jakie będzie działanie.

Pojechali do szpitala, a ja już od rana nie mogłam sobie miejsca znaleźć. Nawet crostatę upiekłam, bo to ciasto tak mało skomplikowane, że nie miałam szans czegoś w składnikach zapomnieć.

Ten ciemny brzeg, to nie przypalenie, ale kiedy wyciągałam placek z pieca zatrzęsły mi się ręce i marmolada przelała się na jeden z brzegów. Teraz już znowu jest właściwej konsystencji. Byliśmy na trochę na dworze. Kupiliśmy jabłka i V. wypił swoją kawę.

W głowie mam gonitwę myśli, żeby ten maj był szczęśliwym dla niego miesiącem.

Kilka rzeczy wyprasowałam, bo nie mam zaległości w tej chwili. Wytarłam podłogi, bo przez to zimno znowu są lekko wilgotne i te cholerne drobinki kurzu zamieniają się w błoto. Prosiłam, żeby G. zadzwoniła kiedy będą wracać, to wstawię wodę na makaron. Dziś wersja makaronu – bucatini z tuńczykiem i oliwkami zielonymi. Mistrz wczoraj osobiście przygotował.

Jeszcze chyba będę miała czas na czytanie.

To teraz Rozmaitości:

W Kąciku LM

W Poradniku PPD

W Kuchni … jak ktoś ma cierpliwość i zdolności mozna wyczarować takie cudeńka.

Troszeczkę inna recepta na bucatini z tuńczykiem.

Do jutra.